Zomerperiode

Gedurende de zomerperiode, van 14 juli tot en met 29 augustus, is de apotheek tussen 12.00uur en 14.00uur gesloten.
Wij werken dan achter de schermen hard aan het verwerken van alle recepten en aanvragen, en houden daarnaast even pauze.

Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.00uur en 11.00uur en tussen 14.30uur en 16.30uur.
In geval van spoed zijn wij op werkdagen van 8.00uur en 17.30uur bereikbaar onder optie 9.

Terug naar overzicht

Nieuwe medicatie afhaalkluis!

Op 25 fabruari 2021 hebben wij de nieuwe afhaalkluis in gebruik genomen. Onze verouderde, kleine kluis die alleen voor nood fungeerde zal vervangen worden door een groot, hypermodern, afhaalsysteem. Deze is naast de uitgang van de apotheek geplaatst en is hiermee 24/7 voor u als klant bereikbaar voor het afhalen van medicatie.

Waarom een afhaalkluis?

Uit onze jaarlijkse enquête komt de vraag naar een afhaalkluis regelmatig terug. Zo kunt u ook buiten onze openingstijden uw herhaalmedicatie afhalen, in de avonduren maar ook op zaterdag en zondag. Bovendien hoeft u op deze manier de apotheek niet binnen te treden, iets wat in deze tijd met corona als prettig ervaren kan worden. Tevens biedt het een goede oplossing om de wachttijden voor u en voor uw medeklanten zo kort mogelijk te houden.

Hoe werkt het?

U geeft aan ons uw emailadres door indien u dit nog niet heeft gedaan. U ontvangt hierop een emailbericht met een unieke afhaalcode wanneer uw medicatie voor u door ons klaargemaakt en gecontroleerd is. Hiermee kunt u uw herhaalmedicatie op een door u gewenst moment uit de afhaalkluis halen. Koelkastproducten kunnen niet via de afhaalkuis afgehaald worden, daar de kluis niet over een koelruimte beschikt.

Ik heb een vraag!

Heeft u een vraag of wilt u (extra) uitleg? Dan bent en blijft u nog steeds van harte welkom in de apotheek en staan wij u graag te woord aan de balie of in onze spreekkamer. Daarnaast kunt u uw vragen 24/7 per e-mail op apotheekreigerhof@ezorg.nl stellen of online via onze website (www.apotheekreigerhof.nl). Wij streven er naar om uw digitale vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Ik krijg een nieuw medicijn, hoe werkt dat?

Krijgt u van uw arts een nieuw medicijn voorgeschreven? Dan spreken wij u graag persoonlijk aan de balie of in onze spreekkamer. Dit doen wij omdat wij er zeker van willen zijn dat dit medicijn bij u en uw eventuele overige medicatie past, dat het gebruik duidelijk is, dat u weet welke bijwerkingen u kunt ervaren en dat voor u duidelijk is wanneer u effect van het middel kunt verwachten. Indien u het nieuwe medicijn toch via de afhaalkluis wil afhalen dan is dit ook mogelijk. Wij zullen u dan telefonisch benaderen om dit gesprek met u te houden.

Tot uw dienst!

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn en verwachten dat het gebruik van de kluis als prettig zal worden ervaren. Heeft u vragen of opmerkingen, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

Team Apotheek Reigerhof

Publicatiedatum: 06-12-2021