Zomerperiode

Gedurende de zomerperiode, van 14 juli tot en met 29 augustus, is de apotheek tussen 12.00uur en 14.00uur gesloten.
Wij werken dan achter de schermen hard aan het verwerken van alle recepten en aanvragen, en houden daarnaast even pauze.

Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.00uur en 11.00uur en tussen 14.30uur en 16.30uur.
In geval van spoed zijn wij op werkdagen van 8.00uur en 17.30uur bereikbaar onder optie 9.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.